tisdag 13 november 2012

Hmmm... å vad roligt med alla kommentarer!!!

Tittar in här efter en hektisk dag och hittar flera kommentarer till vår tävling!!! Så himla kul att få se några av er som är här inne och läser. Vi har varit så nyfikna på vilka som kan tänkas dölja sig bakom statistiken för bloggen. Välkomna! Dessutom några bloggar som jag ska titta närmare på så fort jag får tid... just nu är den mest hektiska tiden på hela året på mitt ordinarie jobb och egentligen borde jag jobba undan det sista för dagen just nu, men jag ville skriva några rader här först och berätta hur mycket vi uppskattar era kommentarer och att ni vill vara med i vår tävling.

Men som sagt jobbet kallar. 

Hoppas ni har en skön kväll!!!

Bilden är hämtad här: http://plingislife.blogspot.se/2012/10/ge-lite-av-sig-sjalv.html


1 kommentar:

  1. Delar detta inlägg till min face book .)

    anette meg carlsson

    SvaraRadera