måndag 19 november 2012

hmmm... satsa mot stjärnorna så når du kanske molnen. .

I somras när vi var i Milano så hamnade vi på den gatan där alla designers huserar. Jag sprang som en galning med kameran och försökte få med allt. D trodde inte jag var klok, men ska man snart själv öppna en liten shop, så bör man såklart hämta inspiration från de bästa och starta på toppen redan från början. Eller hur? Vår shop ska växa och må bra, det är ju vår bebis, och så är det bara. Det SKA fungera. Så jag lovade D att om 10 år kommer det finnas en Memeliebutik någonstans där. Visionboards och böcker som "The secret" har ni väl hört talas om. Så här är en del av vår vision.


Ett led i detta är såklart att synas, vilket är såååå svårt i bruset på internet. Men vi vill få så många som vi bara kan att veta att vår butik finns. Vi tycker ju själva att vi har de finaste kläder till bra priser och att vi erbjuder fantastisk service, det vet vi för det har vi fått höra från våra kunder. Vill ni hjälpa oss på vägen, så ställ upp i vår tävling här på bloggen och på Facebook. Du kan vinna ett presentkort på 500 kr och passar du på att handla innan i morgon vid midnatt, så får du 20% rabatt på ditt köp med koden TÄVLING.

Vi kommer också att ha en halvsidesannons i decembernumret av tidningen "Min boudoir" nu i december. Gillar du retro och vintage, så är den ett hett tips från oss. Massor av bra läsning och bra reportage med vackra foton.










Shoppingsugen? Visste väl det och du vet var du ska leta. Nu ska jag fortsätta med min Memeliemåndag.

Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar