tisdag 20 november 2012

Hmmm... när man lånar idéer från andra kan det bli riktigt bra.

Alltså, jag sa ju att detta inte kommer att bli någon bak- och matblogg eftersom det jag presterar i köket inte riktigt platsar bland alla fantastiska cupcakes, tårtor och upplagda paradrätter. Men kolla här. Sedan jag gillade Svensk slöjd på Facebook så droppar det ner det ena fantastiska fotot efter det andra i nyhetsflödet. Kolla här tex:

Bild lånad från https://www.facebook.com/svenskslojd

På det här sättet tror jag faktiskt att även jag kan lyckas med kakorna. Kanske ett tips inför kommande pepparkaksbak.

Kolla också in dessa vantar. Visst är de fantastiskt fina!!! Dessutom blir man så otroligt glad av alla färger.


Passa på att handla i vår shop med 20 % rabatt om du anger koden TÄVLING här och var med i tävlingen om att vinna ett presentkort på 500 kr här. Sista chansen idag. Ha en härlig tisdag!!!

Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar