söndag 25 november 2012

Hmmm... den där tummen alltså...

Känner ni igen er?

Det är ingen ände på vad jag kan vara kreativ och få mycket gjort för att undvika att göra de där vansinnigt trista grejerna. Nä det är verkligen ingen hejd på vad jag kan vara effektiv... fast på fel sätt. Skriva blogginlägg fast jag borde jobba tex. Men det är bara lite kvar nu och snart... snart är november... månaden from hell arbetsmängdsmässigt över. Thank God!

Egentligen borde jag ju inte behöva jobba på en söndag heller... eller som D lite surt påpekade:
- Har du betalt för det där?
Det trista i kråksången är ju näe, det har jag ju faktiskt inte. Jag borde inte ha mer att göra på jobbet än att det fick plats på de timmar jag ska jobba, eller att jag åtminstone hade övertidsersättning för det jag måste jobba extra. Men så är det alltså inte. Så korkat nog har jag ändå lagt ner några timmars jobb denna helg för att hinna det som måste vara klart på tisdag när jag kommer till jobbet. Dumt, jag vet.

Hoppas ni har en skön söndag!!! Själv ska jag försöka hålla D vaken efter en helgs jakt i skogen, så att han kan sova i natt. Undrar om en puss följt av ett litet jamande chockar tillräckligt? Om inte har jag hans bara fot inom lägligt kittelräckhåll och det vet jag att det funkar.

Killekill!

Lånad här: http://www.someecards.com/usercards/viewcard/MjAxMS02Y2E1ZWQwNmI2MGU1ZjVl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar