lördag 10 november 2012

Hmmm... memelie.com ger dig Elsie med eller utan hjärtan... välj själv.

Vi kör på med lite mer reklam för memelie.com här, innan jag ska piffa till mig för att bli respektabel så att jag kan sticka ut näsan och möta upp goda vänner på underbara Tapasbaren.

Ni har väl inte missat de underbara Elsiestövletterna från Lola Ramona. Snygga, kaxiga och sexiga och dessutom dundersköna. Helt i skinn och har ett mjukt lager under innesulan, så att man inte får ont i tårna när man går. Dessutom gummisula under, så att man inte halkar och ett härligt fluffigt innefoder, så att du håller dig varm om fossingarna. Bästa stövletterna jag har ägt. Visst! tänker du. De säljs ju i din shop, så klart du säger så, men jag är faktiskt helt ärlig, de ÄR supersköna.

Tycker du att hjärtana är lite too much ibland? Inga problem. Du viker bara ena hjärtat på mitten, pillar ut genom öglan och vips! Elsie utan hjärtan. Ångrar du dig och vill ha dem på. Samma procedur fast tvärt om och hepp! Elsie med hjärtan. Två par skor i en!

Passa på att köpa dem i helgen så får du dessutom den ubersöta Girlieväskan på köpet. Bra deal va!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar