fredag 23 november 2012

Hmmm... mjau, smack, dulle dej!

Idag kände jag ett ordentligt hmmm... och lite av häxan surtant bubbla upp på spårvagnen. Några säten bakom mig sitter ett par och pussas... med högljudda smackanden... so far so good... de är kära och pussas, så trevligt. Men... MEN, mellan pussarna så pjataj de bäbisspjåk med vajandja och MJAUAR!??? Ehhh!...

- Pussipuss snutteplutt... smack... smack... mjaaooo... smack... du äj så sööööt... nej du äj sötast... mjau... smack... purr...

Häxan surtant i mig hade bara lust att tvärvrida mig runt i sätet och fräsa som barnen på jobbet när de tröttnat på något....

- Meh SERIÖST!!!

Fast jag höll mig och tänkte.... det här blir ett blogginlägg idag då jag inte har så mycket fantasi... tackar, tackar för inspirationen och bet ihop... dessutom är det ju fredag och då är jag extra snäll. Kanske skulle ge mig på ett litet mjau mellan pussarna med D... hmmm... om inte annat skulle han bli väldigt förvånad och jag få mig ett riktigt gott skratt. Tjaa... man kan ju få ut riktigt mycket av ett jamande par på vagnen.

Moah, moah, moah!

... eller som de själva skulle ha sagt mjau, mjau, mjau...

Nä, nu tar vi helg hörrni!!!

Kram Lotta



2 kommentarer:

  1. Hahahahaha! Herregud! Jag får en inre bild där! Jag är inget för att slaska offentligt överhuvudtaget och skulle jag börja mjaua åt mannen skulle han nog lägga in mig;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha! Ja, det var en upplevelse, det vill jag lova. Men vem vet... lite jamande à la crasy cat kanske är det nya heta.

      Kul att du tittade in!!! Jag gillar din blogg!

      Kram Lotta!

      Radera