fredag 16 november 2012

Hmmm... favorit i repris. TÄVLING! Passa på.

Medans fredagsfeelingen och det obligatoriska myset pågår så försvann bloggeriideérna som en vind, som någon sjunger. Återkommer i morrn. Hoppas ni får en skön helg allihopa. Därför får detta bli kvällen inlägg. 

Vi kör ett inlägg till och tipsar om vår tävling... ifall någon missat den. Passa på för sjutton! Vem vill inte ha 500 stålars att shoppa för liksom!?

 

Tävling!!! 

 

Vår webshopsportal Textalk har äntligen lanserat funktionen med presentkort. 

Jippi!!! tänkte såklart vi, för den bästa julklappen av alla måste ju vara att få chansen att botanisera fritt bland alla snygga kläder, skor och väskor i vår shop. Såklart! 

Sedan kom ett hmmm... det här måste ju firas på något sätt... och vad kan vara bättre än att ni som gillar vår sida får chansen att vara med och tävla om just ett presentkort för att fira lite och lätta upp novembermörkret tillsammans med oss!!! Tävlingen pågår fram till midnatt tisdagen den 20 november och på onsdagen dras vinnaren.

Medan tävlingen pågår lämnar vi också 20% på allt shoppen med koden TÄVLING och om du skulle vinna får du självklart pengarna för presentkortet tillbaka.

 
Tävlingsreglerna är enkla.

För en lott, gilla vår Facebooksida och dela vidare detta inlägg.

För en andra lott: Gå in på vår blogg och skriv en kommentar till tävlingsinlägget där och berätta vad du skulle välja att köpa för ditt presentkort om du vann.

För en tredje lott. Skriv och tipsa om denna tävling på din egen blogg och länka till inlägget på bloggen eller denna Facebooksida, så har du en lott till.



2 kommentarer:

  1. Jag är med i din trevliga tävling med två lotter. Jag gillar på FB och har delat offentligt under mitt namn Jenny-Anne Johansson. Om jag har turen att vinna så skulle presentkortet vara en en hjälp på vägen eftersom jag vill köpa klänningen; "Trollied Dolly Finders Peepers Dress - Black Polka with Blue and Mustard Dots"

    SvaraRadera
  2. Jag skulle köpa en vinterkappa, antagligen Fever London Watson Coat Berry. Ni har så fina kläder, måste bara få tummen ur och mäta mig själv lite grann så jag vet vilka storlekar jag behöver.

    SvaraRadera