lördag 24 november 2012

Hmmm... lugnt och skönt. En sån där mellandag.

Idag har jag tagit det väldigt lugnt och gjort allt i min egen takt. SÅ HIMLA SKÖNT!!! November är ju inte bara mörk utan även en galet fullspäckad månad på jobbet och efter en höst som snurrat på i ett rasande tempo redan innan, så börjar tröttheten nu verkligen att kännas och jag riktigt längtar efter julledighet. Så i maklig takt har jag idag putsat fönster och tagit fram stakar och stjärnor. Börjat smyga in lite julkänsla helt enkelt... och ljus!!!

Nu ska jag över till en god vän, som dessutom bor så lägligt nära att jag bara behöver gå ner i källaren och över till porten bredvid, jag behöver alltså inte ens gå ut, yeay! Vi ska dricka lite vin och äta pizza. Japp... latheten idag bara fortsätter. And I´m soooo worth it.

Njut av er lördagskväll...


Kram Lotta

1 kommentar:

  1. Great information on this site!
    If you value playing online games you need to take a look at my personal link to the latest Minecraft news website!
    Here is my page ... minecraft server stats

    SvaraRadera