torsdag 11 oktober 2012

Hmmm... Trollied Dolly is in da house!!!

Nu har äntligen de fyra första av Trollied Dollys klänningar kommit in till vårt lager. SOM vi har väntat!!!


De är tillverkade i ett snyggt polyester tyg, snyggare än vad vi vågat hoppas på tom. En del modeller har lite tyngd i nederfållen, så att det blir ett väldigt fint fall på klänningarna. Dessutom verkar det inte bli rynkigt så lätt, vilket vi gillar, då strykning inte är någon favoritsyssla, plus att man kan vara snygg, även på resande fot i dessa. Dessa klänningar är små i storleken och det är inte stretch i tyget så gå inte ner i storlek på dessa. Kolla måttabellerna i shopen för säkerhets skull, så kommer det bli bra. Trollied Dollys storleksguide stämmer bra med hur stora klänningarna är. Eftersom det är vidd i kjolen är det framför allt över bysten som klänningen måste passa.

WE LIKE! YOU?

2 kommentarer:

  1. Kul att ni kikade in hos mig:) Haha ja jag vet precis vad du menar med det där med horn från vida världen. Vi väntar precis ett stooort paket från Afrika med doningar som mannen min varit och fixat för ett år sedan.. Men visst är det väl ändå ganska fint;) Ha en riktigt fin helg! Nu ska jag kika in på eran webshop:) Kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite kluven... vet inte riktigt vad jag tycker, när de blir många. Har förstått att pynta dem med lite tärnglitter runt lucia inte uppskattas ;-) Är mest glad över att han inte valde att göra bogmontage av sin eland. Vi hade fått sätta den halvvägs ner på väggen för att den skulle få plats och den hade tagit nästan en meter i omfång. Ha ha! Ha en go helg!

      Kram!

      Radera