måndag 22 oktober 2012

Hmmm... jag börjar gilla måndagar... skarpt!

Memeliemåndag idag igen.
  • Jag har hunnit med att stämma av läget med Carro. 
  • Bokfört allt som ska bokföras (förutom de transaktioner som jag väntar in kvitton och fakturor på från Carro) fram till första oktober, så att vi kan momsredovisa innan november. Gulp! Tur att jag får lite (läs mycket) hjälp av N. 
  • Räddat en kofta i en av våra beställningar från att komma hit i helt fel färg.
  • Pratat med banken då jag i en stunds tillfällig sinnesförvirring lyckats spärra pinkoden på mitt kort. Hrm, hrm, starkt jobbat liksom!
  • Fnulat på en bild som ska läggas upp i shopen med ett kommande erbjudande. Håll utkik!!!
  • Gjort en liten folder/broschyr med reklam om oss som jag ska dela ut på ett möte jag ska på, på onsdag.
  • Säkert något mer som jag redan glömt...
Jag måste säga att jag gillar mina Memeliemåndagar starkt. Trots att det ofta är en hel del att göra så kan jag jobba i lugn och ro, utan att bli avbruten och massor av ljud omkring mig som jag har på mitt andra jobb. Den starten på veckan är guld värd! Så nu ska jag jobba på med det som behöver göras för att vi ska nå ut till fler med vår lilla shop.


Klicka på ikonen här till höger och kika runt hos oss. Vi har ett riktigt fint sortiment och erbjuder en fantastisk service till våra kunder, det lovar jag!

Hoppas ni har haft en skön måndag ni också!

Kram, kram!!!


2 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig måndag det.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar att kunna sitta hemma och greja. Hoppas du har haft en bra måndag och ha det så bra i Köpenhamn. Nära Odd Mollybutiken också. Farligt, farligt för plånboken, men ack så härligt!

      Radera