måndag 29 oktober 2012

Hmmm... nån jäkel har snott en dm av mina vader.

På fullt allvar... nån har snott en dm av min sena som håller ihop vaderna och hälen... aj, aj, aj.

Ha, ha jag går som en gammal tant som glömt käppen. Men det blir en lugn lunktur i spåret ändå. Jag börjar tröttna på resonemanget på bilden och om det ska bli nån ändring så är det väl bara att ge sig ut och lunka lite igen. Jag kanske hittar den där någon så att jag får tillbaka lite spänst i benen... det blir nog inte värre i alla fall. En promenad ska jag ju klara om mina vader säger stopp till lunkning.

Hoppas ni har en skön måndag!!!

http://www.rosatulpan.se/2011/08/det-ar-mycke-tanter-nu.html

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst var den! Å tyvärr väldigt träffande i mitt fall hrmm, hrmm!

      Kramar!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera