måndag 29 oktober 2012

Hmmm... skål!!!

Sådär ja. Nu har jag hämtat mästerverket. Ja, ni ser ju själva. Den blev ju fantastiskt snygg, eller vad säger ni, va, va, va? Matteusporslin, släng dig i väggen, ha, ha!

Min egenhändigt dekorerade skål. Den perfekta godisskålen för två, eller fler. Ska man äta allt godis som få plats i den själv, måste man moffa så man får ont i magen, och det blir ju inte så bra. Men två, det blir perfekt. Ni fick ju se hur den växte fram i ett tidigare inlägg och såhär blev den alltså till slut.






2 kommentarer:

  1. Mycket fin blev den.
    Ha ett riktigt bra lov! KRam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det där måste vi göra igen! Hur blev din? Jenny hade redan hämtat era när jag hämtade min. Men Mariannes fat såg jag. Det var superfint!

      Hoppas du också får ett riktigt härligt lov!!!

      Kramar!!!

      Radera