lördag 15 september 2012

Hmmm... det drar ihop sig... nervöst... inte då... not!

Hmmm... det börjar som dra ihop sig för öppning. Och nervositeten gör sig påmind. Hur kommer det att gå? Har vi tänkt på allt? Har vi kryssat i alla rutor rätt på artikelsidan? Har vi fyllt i rätt ord på sökmotoroptimeringssidan? Är bilderna bra? Har vi valt rätt kläder? Kommer nån att handla?

Vad tusan har vi gett oss in i??? Gulp!!!

Å sen... lugn... vi har i alla fall försökt och kommer att ge allt för att det SKA gå, för det är ju det här vi vill, måste göra, om vi inte ska nötas ner och dö en smula varje dag.

Eller som en kollega till mig sa som också tröttnat på mitt (andra, memelie kommer först) jobbs arbetsvillkor. "Jag är trött på att på kvällen vara helt slut, undra vad jag håller på med och inse att, näe, det här är inte vad jag vill. Gå upp nästa morgon, ge 150% på jobbet, för nåt alternativ finns inte om allt ska funka, missa rasten för jag var tvungen att fixa det jag inte hann igår eftersom något inträffade som jag var tvungen att fixa och sen ändå inte hinna det jag borde. Komma hem helt slutkörd och börja om igen. Och detta till en lön som är en fullständig skam efter 4 års högskolestudier". Hon sa det jag själv tänker. Gissa vad vi jobbar med?

Så nervös, visst, men alternativet till att inte göra detta finns inte. Å jag är så stolt över oss, Carro! Vi är bäst! Sen får det bära eller brista. NU KÖR VI!

Kolla in dessa helt fantastiska kläder som vi kommer att sälja i höst från EMMY DESIGN. Kvinnligt, sensuellt, snyggt, sexigt... ja helt klart kläder jag själv vill bära och letat efter. Du är fantastisk Emmy! Vilka kläder! Så memelie kan stolt presentera:

Här är några av våra höstkläder från EMMY!!!!!!! Är de inte bara helt underbara??? Va, va, va???







 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar