tisdag 1 januari 2013

Hmmm... ibland blir man sådär väldigt glad helt plötsligt.

Nytt år och nya möjligheter. Klyschigt, jag vet, men det är ju faktiskt så. Ett nytt oskrivet blad som man inte vet något om och det är ju faktiskt ganska spännande. Se här bara.

Ibland blir man tex sådär glatt överraskad. Jag satt och surfade runt på vår läslista och funderade på om jag skulle göra ett litet inlägg om nyår eller om jag helt enkelt skulle strunta i det tills i morrn och kolla på en film istället. Då får jag se en klänning som verkar väldigt bekant på en bild till ett inlägg... är inte det... jo... det är ju vår Ruby Belle klänning. Det är Ninna som har skrivit ett inlägg om oss på sin blogg En Skopa Odd & en tesked Molly. Jag blev så himla glad och lite rörd!!! Vi har ju valt ut och handplockat våra egna favoritkläder till vår shop och det är verkligen väldigt roligt när andra tycker om våra kläder. Att någon dessutom tar sig tid att skriva om oss i sin blogg är så fantastiskt snällt och vi uppskattar det verkligen!!! Så tack snälla Ninna för att du skrev och så kul att du gillade det du såg!

Nu blir det film...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar