söndag 3 mars 2013

Hmmm... Tre tappra kvinnliga bidrag från igår får nya kläder.

Här har precis Jörgen Aukland vunnit Vasaloppet och jag tänkte att jag skulle styla om de kvinnliga tävlande från gårdagens andra chansen. Men jag måste säga att jag är liiiiiite besviken på att inte Martin Rolinski gick vidare. Fast jag sa ju att jag trodde på de unga herrarna och det visade sig ju vara rätt, eller rätt och rätt. Fel i mina ögon som ville se Martin Rolinski i final, men man kan inte få allt. De kvinnliga deltagarna var en liten tapper skara. Lagom för mig som börjar få lite idétorka när det gäller stylingen. Men i finalen hade det gärna fått vara mer än en enda kvinnlig tävlande, idétorka eller ej. Det är lite märkligt att det bara är Louise Hoffsten som tillför kvinnlig fägring i finalen. Heja heja! Säger vi och känner lokalpatriotismen flöda!!! Men nu kör vi gårdagen.

Jag hade velat se dem klädda i dessa kläder från oss på memelie.com om vi fått plocka från vårt lager och piffa.

Hon har inte – Caroline af Ugglas
Caroline af Ugglas med Hon har inte.
Caroline af Ugglas ska ha charmiga, roliga kläder som man blir glad av precis som hon själv. Här är vårt förslag.
Lola Ramona Elsie svart/gul/blåFifties PH

Bild på Erik Segerstedt och Tone Damli.
Erik & Tone med Hello Goodbye.
Tone får bära en figurnära, röd, slinkig klänning med vipp i kjolen och höga klackar. Sassy!!!

Lola Ramona Angie svart/vitEmmy Design Keyhole flounce dress, Lipstick redSophia PH


Cookies N Beans stastar på svart.
Burning Flags med Cookies N Beans.
Vi stylar om dessa kakor till en kvinnlig 40-talsgrupp som sjunger i stämmor ni vet och som bär samma kläder för att matcha varandra. Typ såhär.

Gagga
 
Ja som den här brittiska gruppen, The Wayward Sisters. Bilden lånad från Fever Londons hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar