tisdag 12 mars 2013

Hmmm... klänningsfrossa...

Nån mer är jag som är sååååååååååååå fruktansvärt trött på kylan nu? Jag vill ha vår, fågelkvitter, sol på näsan och fika utomhus. Typ NU, NU, NU, NU!!!!!

Så jag plockar fram riktiga praliner ur memelielagret från Trollied Dolly och så startar jag en riktig sommarklänningsfrossa, för jag tänker skrämma skiten ur den här vintern, så den aldrig mer kommer tillbaka! Hänger ni med? Dessa klänningar kommer att komma till butiken nästa vecka för er som blir sugna. Hoppas ni gillar dem lika mycket som jag gör!!!

Vill ni se mer från Trollied Dolly klicka här.

Nu kör vi!








6 kommentarer:

  1. Göööör inte så här mot mig!! Trollied Dolly gör inga mammakläder va?:-P

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina!!! Riktiga gladklänningar. Näe... några gravidklänningar har de inte ... än. Jag ska ändå maila Mike i morrn så jag kan ju tipsa om att även blivande mammor vill vara lite stylish här i Sverige. Vi har redan tjatat på dem om att vi vill sälja även storlek XL, så vi kan väl gå all in och be om mammakläder också.

    Men klänningarna kommer finnas kvar när du vill vara en piffig småbarnsmamma också ;-)

    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du lyckas skrämma skiten ur vintern!:):)

    SvaraRadera
  4. Ett stycke vår - ja tack!! :) Tjusiga & helt klart somriga klänningar!
    Kram Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gärna massor av vår och vackra klänningar, ja!

      Vilket fint hus ni har!

      Kram tillbaka Frida!

      Radera