torsdag 28 mars 2013

Hmmm.... ledig och glad påsk!!!!

Påååååskleeeeeedigt!

Visst låter det underbart! Jag ska bara njuta av att sova tills jag vaknar av mig själv (fasen ta dig D om du väcker mig som du brukar... med att kittlas). Min kära sambo går från 0 till 100 nämligen när han vaknar... vilket inte jag gör. Jag vaknar lååååångsamt och vill njuta av att sträcka på mig som en katt och krulla tårna innan jag gör något annat. Helst ska man inte prata med mig alls på en halvtimme. Då mår jag bäst. Men som sagt där är vi olika. Tur att jag brukar vakna först.

Men annars då?

Jo, lite godis, lite god mat och en resa hem till pappa på söndag och vänta in leveranser från Trollied Dolly ska det bli. Jag är så nyfiken så jag smäller av snart på deras sommarklänningar. Suck!!!Å så ska jag till lagret och kolla in resten. Undrar om jag kan hålla mig från att plocka med nåt hem? Kanske en påskgul blus från Emmy?

GLAD PÅSK!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar