onsdag 20 februari 2013

Hmmm... mitt gillaklicka hamnar på de här grejerna... än så länge.

Idag har jag tagit med de kläder som jag själv har från vår shop och låtit några kollegor på mitt andra jobb (ja där jag hänger tisdag - fredag) prova lite. Kändes kul att se att de faktiskt oooo:ade och aaaaa:ade en del och det trillade faktiskt in några beställningar också. Det är alltid roligt att se att de som handlat kläder hos oss blir nöjda och känner sig precis så fina som vi hoppades att någon skulle bli i den klänningen, kjolen, byxan, blusen...

Annars sitter jag här och funderar på hur jag ska göra en bra bild till vår Facebooksida och berätta att vi släpper de nya vår och sommarvarorna till försäljning på lördag. Det finns så himla mycket fint och vill ni också in och titta så klicka här.

Mina egna favoriter, ja de där grejerna jag inte har kunnat låta bli att lägga till en extra av i min storlek då vi gjort våra beställningar är de här... än så länge. Sen har det det väl hänt att det hamnat fler än de jag beställt från början i min garderob... av någon märklig anledning... host, harkel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar