söndag 30 december 2012

Hmmm... Tålamodsprövande och låååååååångsamt.

Sitter på bussen till Göteborg och har datorn med mig för att fördriva tiden. Tänkte kolla Tour de ski men se det gick icke. Jag hör väl en mening var 5:e minut och däremellan tuggar det bara. Likadant med de bloggar jag tänkte läsa. Det tar en evighet innan sidan laddats. Jag blir lite sur. Om det nu finns internet på bussen och jag säkerligen betalar extra för det. Då ska det väl funka också? Jag tycker att detta med internet på långfärdsbussar funkade bättre förut. Då kunde jag jobba på vägen. Nu är det ingen idé. Det tar för lång tid innan sidorna ens kommer upp. Dags att hotta upp ert internet bussbolaget!!!

Men det ska bli mysigt att komma hem och träffa D! Han har varit bortrest i två veckor och sedan har vi firat jul på var sitt hål,l så nu är det tre veckor sedan jag såg honom. Att man kan sakna någon så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar