onsdag 26 december 2012

Hmmm... memelieannons och annandagsfunderingar...

Annandag jul... vad det är skönt med dagar man inte har några måsten överhuvudtaget!!!

Här är det mildväder och det rinner vatten från taken och ibland släpper det så stora kockor så det tjongar om det. Hoppas bara att det inte fryser på ikväll för då lär det bli rena isbanan på vägarna här.

Förutom det så grejar jag lite med vår shop... ni har väl inte missat vår rea?

Jag tror inte jag visat vår annons i tidningen Min Boudoir heller? Känns stort att se sitt eget firmamärke i en tidning. Det känns som att det blir mer på riktigt på något sätt. Visst är annonsen snygg? Tidningen är också superbra om ni missat den. Vackra bilder, tips på bra retro- och vintagebutiker och intressant läsning. Köp den!


Nu ska jag se Repmånad med pappa och fortsätta äta julrester. Pappa älskar den typen av filmer och jag gillar att kolla in 70-talskläderna och återigen höra de klassiska citaten. Skön dag helt enkelt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar