söndag 21 juli 2013

Hmmm... Mer semester. Feeling relaxed som det står på FB.

Vi har tagit tåget till Menton i Frankrike. En av mina absoluta favoritplatser. Semesterlugnet har infunnit sig. Vi tar promenader på morgonen, går till stranden, läser böcker, äter lunch, sover middag när det är som varmast och gör stan och äter middag på kvällen. Internet funkar dock bara ibland i lobbyn och lägger ner med jämna mellanrum. Så nu får jag skriva snabbt. Men semester är härligt, avkopplande och energigivande. Jag känner verkligen att jag fyller på förråden och har tid för det jag tycker mest om. Man hinner ifatt varandra och hinner prata och ta hand om varann. Ack så viktigt. Semester varannan månad låter inte det lagom. En vecka iallafall med jämna mellanrum. Här är bilder från vårt hotell och favoritrestaurang. Jag skriver mer när jag har dator och stabilt internet. 

Hoppas ni också njuter av sommaren och ledighet! 

Kramar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar