tisdag 2 juli 2013

Hmmm... Hultsfreed Hayride del 2.

Vi hade som sagt de bästa grannarna runt omkring oss på Hayride! Här har ni några av dem. Som du själv förstår hade vi en härlig helg!!!


Här har ni Frozen Time som stod mitt emot oss. De sålde vintagekläder, skor och väskor mm. Kul med plagg som man garanterat är ensam om att bära och som sticker ut i mängden.



Det här är våra grannar till höger, Linda från O.L.D. Obviously Linda design och Tifa som är chefredaktör för tidningen Min Boudoir. De sålde Lindas handgjorda smycken bland annat. Ett par körsbärsörhängen följde med mig hem. Om ni inte läst Min Boudoir tidigare har ni verkligen missat något.


Sivletto stod snett mitt emot oss. Här fanns det en hel del godbitar. Både nytt och vintage. Jag köpte mig en läggningsvätska och ska nu öva mig i att fixa snygga frisyrer.


Vi försökte hinna med att lyssna lite på något av alla band som spelade. Här är en kille som imponerade på oss. Bror Gunnar Jansson aka Gugges enmanna. Så musikalisk!!! Han både sjunger och spelar helt själv och låter ändå som en hel orkester.

Vill ni också lyssna? Kolla här:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar