torsdag 11 april 2013

Hmmm... mat levererad direkt till dörren... oh yes!!!

Bor du i Göteborg?

Jag fick tipset om mat.se från bloggen En mammas dagbok. En tjänst där du kan handla maten i en webbutik och sedan får du det levererat till dörren. Vi testade den i veckan och fick vår leverans igår. Såååååå smidigt och fräscha och bra råvaror. Vi kommer fortsätta med detta. Inte nog med att vi kommer att spara pengar, då vi inte går och småhandlar och lägger i det där lilla extra, som man så lätt gör. Vi sparar dessutom såååååå mycket tid!!!

Så mitt tips är helt klart att testa detta om du bor någonstans i Göteborg eller någonstans i närheten dit de levererar. Å jag är inte det minsta sponsrad eller så. Det var bara så himla smidigt att jag ville dela med mig.

Å vi ska tydligen få nya golv i lägenheten, i kök och hall redan på måndag fick jag veta från D idag. Konstigt sa jag. Brukar man inte få veta sånt längre i förväg? Å såg helgen svischa förbi i ett packningsdis.

Ehhhh... kan ju hända att de ringde förra veckan sa D.

Min käre sambo i ett nötskal. Men det ska ju bli kul med nya fina golv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar