fredag 16 augusti 2013

Hmmm... fredagsmys... zzzzzzzzzz

Här hoppade vardagen igång med ett skutt... ett långt sånt. Chockstart!
Nån mer än jag som glömt hur det var att jobba, koncentrera sig och vara strukturerad? Ehhhhh?????
Jag satt som ett frågetecken i måndags och är nog inte klokare idag. Tyvärr!

Därför har det inte hänt nåt här. Vardagen med momsredovisning, årsbokslut, mögelsanering i köket som gör att vi är inackorderade hos en vän nu och ska flytta vidare i helgen till nästa vän som är helt fantastisk och låter oss låna lägenhet kom emellan...

Jag gillar egentligen struktur och rutiner, men jag förstår inte varför de envisas med att starta så fruktansvärt tidigt??? Jag har inte vaknat än... och slocknar snart i soffan.

Återkommer, jag lovar, men kanske lite sporadiskt närmsta veckan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar