lördag 31 augusti 2013

Hmmm... att längta hem.

Hej hej!

Här är det fortfarande bortamatch (för både mig och D samma ställe) tro inget annat. Vi lånar nu en annan fantastisk väns lägenhet och igår...............ääääääääääääääääääääääääntligen började de jobba med att återställa vår lägenhet, inte bara torka den! Yihooooo!!!  Men hur stor tur vi än har mitt i renoverings och mögelsaneringscirkusen, så tar det på humöret och tålamodet att inte kunna bo hemma. Vi har inte bott hemma sedan midsommar egentligen, men det har ju varit semesterresor emellan. Det är ganska tufft helt enkelt och ibland pyser det över och blir helt enkelt för mycket och då pangar det till och så bråkar vi. Som igår. Men det är tur att det går över. Vi läääääääääääängtar hem helt enkelt!!!

Jag hittar inte riktigt tillfälle eller lust att fotografera saker just nu men mängder av visdomsord som jag suger i mig som ni märker. Här kommer ett till. Hämtat från en sida på Facebook som heter Personligt Ledarskap.

Tur att D är sådan, som jag flaxar runt och grejar just nu. Men jag kommer tillbaka. Alltid tillbaka hem. För det är nog det han är för mig, inte lägenheten i sig... han är hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar