måndag 3 december 2012

Hmmm... Iiiii, jag vann!!!



Den här helgen har min pappa varit på besök i Göteborg och jag har därför inte hunnit med att blogga. Vi har firat svärmor, varit på Lisebergs julmarknad i iskyla, uppleva den första snön denna vinter i Göteborg och strosa runt i Haga. En härlig helg som jag delar med mig mer av i morgon. 

Dessutom hade jag igår turen på min sida och vann ett doftljus från Reunion hos Josanne. Jag blev så glad för jag har spanat på dem länge. Funderat på att beställa, men inte riktigt kommit till skott. Jag vann doften "Min bästa julmorgon". Dessa ljus är ekologiska och gjorda av sojavax. Sojavax är en ren naturprodukt från den amerikanska landsbygden. Den försörjer många lantbrukarfamiljer och bidrar till att vi inte skövlar palmer och skogar i djungeln och dessutom till en renare miljö utan att avge giftigheter. Det tycker jag låter väldigt bra. .Jag är sååå nyfiken på hur det kommer att dofta. Återkommer med en recension. Tack Reunion och Josanne!!!

Eko sojavaxljus "min bästa julmorgon" limited edition
Bilden är lånad här: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=29745&art=13546058&grp=1374402

2 kommentarer:

  1. Och jag vann apelsinljuset! Jäklar vad det ska eldas:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att du också vann! Grattis!!! Ja det blir inga mörka decemberkvällar med så fina ljus. Vi får recensera och jämföra dofter sedan. Kram kram!

      Radera