lördag 8 december 2012

Hmmm... brallor à la Charlies änglar.


8 december 

Dags att öppna lucka 8 i Memelies julkalender.

I dagens lucka hittar ni byxor med 30% rabatt idag och i morgon. Jag blev lite full i skratt när jag satte ihop bilden till denna lucka. Jag vill bara fylla dessa brallor med några coola filmstjärnor i höga klackar och med varsin snygg topp till och så kastar de med håret och plutar lite med läpparna. Ja, lite såhär tänkte jag. 


Förutom det skrattar jag gott åt de olika stilarna på ben i dessa brallor. En hjulbent, en rak och en kobent. Som ni ser passar de alla. Man får dessutom snygg jeansrumpa i dessa jeans, även om de ser helskumma ut på denna bild. Byxorna till vänster är av skön sammet som värmer lite i denna kyla. Ett litet tips är att para ihop dessa med någon av blusarna från gårdagens lucka. Skitsnyggt!!!


Klicka på bilden så kommer du till butiken. Rabatten syns i kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar