torsdag 30 maj 2013

Hmmm... LYX...å jag gillar.

På lördag ska jag på mitt första bloggevent... någonsin. Jag längtar och är pirrig, så jag har svårt att sova. För som vanligt är det allt eller inget som gäller här. Nä, jag kan inte lite fint glida in och smälta in bland övriga deltagare och bara njuta. Näe... ska det va´ska man slå på stort med en gång.

Så jag drar till Asian spa i Varberg på LYX-event som En mammas dagbok ordnat, med en fd kollega och god vän (Sweet as sugar) som jag träffar alltför sällan. Bara det är ju så kul så det är inte sant!

Men som sagt bara gäst räckte ju liksom inte. Jag och Carro bestämde oss för att detta var något vi gillade stort (vem gillar inte lyx liksom) och slog till med att låta Memelie bli guldsponsor. Eftersom Carro tyvärr inte kunde följa med oss så ska jag stå (själv, gulp...) och visa lite ur vårt sortiment bland andra fantastiska märken och personer från Max Factor, Röhnisch, Deep Beauty Blue, Aftonbladet wellness och Annika Sjöö, Bye Bra, Monrow, Macademia Natural Oil, MXDC Sports, Lilly of Sweden mfl. Å så Memelie då. Dessutom finns det ett fint erbjudande från oss i Goodiebagen och två middagsgäster har möjlighet att vinna varsin klänning från Fever London och Trollied Dolly.

Jo rå så att... Man kan ju bli riktigt nervös för mindre. 

Jag ska dessutom ha höga klackar till middagen... lila ljuvligheter. Oj oj oj hur ska det gå? Men vill man vara fin så... 


Självklart kommer jag lägga upp bilder och berätta hur det gick och hur vi hade det efter helgen.

Någon mer som ska dit som jag kommer att få turen att träffa?

Strykning pågår...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar