torsdag 16 maj 2013

Hmmm... Lana + Lena + Emmy = SANT


Jag har ju skrivit förut att nån gång banne mig ska jag också äga ett plagg från Lena Hoschek.
Här kommer några anledningar till: Bilderna är lånade här: 

Lana del Rey bar Lena Hoschek på premiärvisningen av The Great Gatsby i Cannes. OM jag ska se filmen? Har påven en rolig mössa? Jag längtar!!! En origie i helt fantastiska kläder... suck!

lana-lena
Lana Del Rey attended the Opening Ceremony and “The Great Gatsby” Premiere during the 66th Annual Cannes Film Festival at the Grand Théâtre Lumière yesterday.
The old Hollywood glamour exuding “Young and Beautiful” singer donned black on white embroidered mermaid gown with scalloped detail on the bodice and the hem of the tail skirt, the finale number from Lena Hoschek SS13 runway, we talked about in last Friday “WANTED” episode.
The stunning piece with vintage flair was styled with Chopard diamond and emerald earrings and ring.

Lana har burit kläder av Lena Hoschek tidigare. Se även här. To die for!!!

lana-lena

Lana bär även kläder från Emmy design som vi har turen att ha i vår shop. Lana valde denna Emmyklänning när hon shoppade i Norge. Läs mer här:

http://www.manillusion.no/glamourama-swing-dress-gul-gr%C3%B8nn-hvit-p-6427.html






2 kommentarer:

  1. Otroligt fina klänningar, förstår mycket väl att du vill ha en sådan. Jag kan verkligen tänka mig en jag med! :) Klassiskt snygga i svart och vitt som håller i längden!
    Håller tummarna för att en blir din!;)
    Må så fint!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Visst är de fantastiska!

    Kolla in hennes websida någon gång. Framför allt när hon rear. Då kanske man kan fynda någon gång om man är snabb och har tur.

    Hoppas allt är bra med dig också!!!

    Kramar!

    SvaraRadera