onsdag 19 juni 2013

Hmmm... detta med bilder....

Jag är ingen hejare på det här med bilder och förstår inte så mycket av det där med bildredigering. Men det är kul och leka i Gimp och jag lär mig hela tiden nya grejer... men det tar tid....

Jag vill ju också kunna göra snygga snärtiga reklamalster och lägga på facebook. För det där med att synas på sociala medier om man ska få en shop på internet att rulla. Det är viktigt det.

Om du vill får du väldigt gärna gilla memelie på facebook. Då får du senaste nytt om när nya kläder kommit in eller om vi har något erbjudande. Du kan klicka dig vidare på länken här till höger.

Här är mitt senaste alster i Gimp.

Någon som ska på Hayride förresten? Kom och hälsa på oss i så fall. Det vore kul att träffas.


2 kommentarer:

  1. tjusigt!!
    Bildredigering är jätteroligt och man lär sig nytt hela tiden. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det är väldigt kul. Tiden försvinner bara när man sitter och pillar med olika lager och storlekar, typsnitt och färger.

      Hoppas du får en fin midsommar!!!

      Kram!!!

      Radera